domingo, 14 de febrero de 2010

A pel






En Bru es un cavall polivalent, accepte els reptes sense problemes, amb molt bona disposició i ganes moltes ganes !!!

Bru es un caballo polivalente, acepta los retos sin problemas, con muy buena disposicion y ganas muchas ganas !!!

viernes, 12 de febrero de 2010

Guiar " Au cordeau"







Es una tècnica molt utilitzada a França i sobretot a Bèlgica d'on es originaria. El principal es que vegi altres cavalls a fer-ho, i on millor que al llibre de Jean-Leo Dugast "Forces de la nature". Aquesta tècnica es molt útil ja que sempre tens una má lliure per lligar els troncs, apartar branques o el que calgui. Fins i tot he pogut veure un tronc de cavalls amb carro per un poble i guiats d´aquesta manera. Amb en Bru aviat farem alguna prova al bosc, ja que dins el tencat va força bè.

Es una técnica muy utilizada en Francia y sobretodo en Bélgica de donde es originaria. Lo principal es que vea ha otros caballos trabajando y donde mejor que en el libro de Jean-Leo Dugast "Forces de la nature". Esta técnica es muy útil ya que siempre tienes una mano libre para atar los troncos, apartar ramas o lo que sea necesario. Incluso he podido ver un tronco de caballos con carro por un pueblo y conducidos de esta manera. Con Bru pronto haremos alguna prueba en el bosque, ya que en el cercado va bastante bien.

domingo, 7 de febrero de 2010

Balsereny tres tombs










Se que no tot son mules als tres tombs, però el blog es meu i poso el que m'agrada !!! jejejejaja !!!

Sé que no todo son mulas en los "Tres Tombs", pero el blog es mio y pongo lo que más me gusta!!! Jejejaja!!!

Tres tombs Balsereny





Aquest apartat està dedicat a en Joan de "Paissatge i Aventura", la seva diligencia i la quarta de mules que porta amb solitari per els estrets carrers dels pobles, carregat de gent i amb les gaire bé dues tones de la diligencia, es realment impresionant. Espero d'aquí no molt temps anar a casa seva a fer quatre proves al collar Equibru-Ventura, amb algún dels seus impresionants cavalls o mules!!!

Este apartado está dedicado a Joan de "Paissatge i Aventura", su diligencia y la cuarta de mulas que lleva en solitario por las estrechas calles de los pueblos, cargado de gente y con las casi dos toneladas de la diligencia, es realmente impresionante. Espero que pronto pueda ir a su casa a hacer cuatro pruebas con el collar Equibru-Ventura a alguno de sus impresionantes caballos o mulas!!!

martes, 2 de febrero de 2010

Acampada






Nomès ha sigut un assaig !!! Massa fred i la nit molt llarga, pero a la que s'allargui una mica el dia això està fet!!!

Solo ha sido un ensayo!!! Mucho frio y la noche demasiado larga, pero a la que alargue un poco el día esto está hecho!!!