martes, 6 de abril de 2010

1ª jornada tracció animal a la vinya






A les fantàstiques instalacions d'en Joan Serra a Salellas, hem pogut gaudir d'una introducció a la doma natural de la mà d´Esteban Labari. Una molt interessant xerrada i unes pràctiques amb els cavalls d'en Joan han donat inici al curs organitzat per la emprenedora gent de la escola agrària de Manresa. Monica Vidal jà ens ha posat al dia del próxim cap de setmana a França que esperem amb moltes ganes. Bè doncs ja anire informant-vos.
P.D. Si mireu bè les fotos veureu al "lligon" de la colla fense petons amb el primer cavall que l'hi passa pel devant (que en pensarà el "mureno"). Salutacions Gerard ets un "caxonduuu".

En las fantásticas instalaciones de Joan Serra en Salellas, hemos podido disfrutar de una introducción a la doma natural de la mano de Esteban Labarri. Una muy interesante charla y unas prácticas con caballos de Juan han dado inicio al curso organizado por la emprendedora gente de la escuela agrária de Manresa. Monica Vidal nos ha puesto al día del próximo fín de semana en Francia que esperamos con muchas ganas. Bién pues ya os iré informando.
P.D. Si mirais bién las fotos vereis al "ligon" del grupo dandose besos con el primer caballo que le pasa por delante (que pensará "murenu"). Saludos Gerard eres un "caxonduuu".

No hay comentarios:

Publicar un comentario