miércoles, 11 de agosto de 2010

A topeeeee!!!!






Be, a tope a tope no!!!! Despres d'un parell de dies mes ferit moralment que res, un marrec de 13 anys, el meu fill, en Marc. M'ha donat una bona lliço...No ens veiem gaire i em feia molta ilusio fer moltisimes coses, arriba al mati i a la tarda m'escalabro....despres de dos dies aguantan la meva mala llet, m'ha fet entendre que l'ho importan no era fer moltes coses, lo importan era estar junts. Gracies Marc t'estimo, t'estimo molt....
Tambe dono moltes gracies a la gent que m'ha escrit donanme anims. Ara que ja veieu que tornem ha anar " A TOPEEEEE"
Gracies....
Quins invents fem per poder segui trevallant heee!!!

3 comentarios:

  1. Me’n alegro molt de que gaudeixis de les vacances d'estiu amb en Marc i família tot i que veig que en un braç no t'hi toca gaire el sol. :)
    El vagó esta quedant xulissim.
    Felicitacions per partida triple.

    ResponderEliminar
  2. Moltes gracies Albert, una forta abraçada!!!!

    ResponderEliminar
  3. Adelante...

    "quien resiste gana"

    aprovecha, como en el judo, las cosas que te vienen encima para aprovecharlas...

    ResponderEliminar