lunes, 18 de octubre de 2010

Ferradures




No m'en alegro fins i tot em sap greu, un casco descals es precios pero em rendeixo. Aquest es el meu pare despres d'uns anys informan-me sobre el tema i xerran amb retalladors i ferradors. Es el que crec en aquest moment i he pogut comprovar , a partir d'aqui cada escu .........
Em fet molts quilometres descalsos sempre amb molt de compte amb els tipos de terrenys, temporades millor que d'altres pero ultimament es resentia força amb les pedres, el trot ritmic i seguit que tenia amb el carro va decaure. No marcaba coixeras pero l'hi costaba anar lleuger i comences a pensar.......m'esta prenen el pel i no bol corre??? El forço a corre ??? L'hi fan mal les mans?? Que faig??
Despres de donar-l'hi moltes boltas , baig pensa ...el ferro!! total tampoc passa res si no be d'aqui el problema , es treuen i ja esta...
Be dons a ferrar!!! El primer dia tranquilament i el segon a probar.....
Aquell trot alegre , ritmic i seguit estaba alla, les orelles dretas, atentas . Bé !!!! Em ancertat!!!
Are ja fa dies que porta las ferraduras a les mans i crec que cuan toqui tornar a ferrar tambe farem els peus. La intencio es pasar tambe alguna temporada descals , ja veurem...
Seguirem explican historias d'aquest tema .............

No hay comentarios:

Publicar un comentario