lunes, 12 de abril de 2010

2ª Jornada tracció animal a la vinya














Aquesta segona jornada ha estat a França, entre Estagel i Latour de France. Un cap de setmana molt interessant amb dos professionals com són en Rafael Serrano i Roberto Rabassa. Que ens han possat al corrent d'un estri que desconeixiem totalment. El "Passe partout" útil tan a la vinya com a l'horta, tot i que el seu terreny preferit són les fortes pendents. Un cop posada a punt l'eina tot el grup tinguerem l´oportunitat de fer les corresponents pràctiques. Una eina del segle passat molt ben adaptada a les feines complicades. També agreir la feina de l´ "Ami" i del "Nepal", un Breto i un Contuase que han tingut molta paciencia amb nosaltres.
Ben menjats, ben veguts i amb una mica de musica s'ha arrodonit un cap de setmana exepcional. Una forta abraçada a tot el grup!!!

Esta segunda jornada ha sido en Francia, entre Estangel y Latour de France. Un fín de semana muy interesante con dos profesionales como son Rafael Serrano y Roberto Rabassa. Nos han puesto al corriente de una herramienta desconocida para nosotros. El "Passe partout" útil tanto en la viña como en la huerta, todo y que su terreno preferido son las fuertes pendientes. Una vez la herramienta a punto todo el grupo tuvimos la oportunidad de hacer las correspondientes prácticas. Una Herramienta del siglo pasado muy bién adaptada a los trabajos complicados. También agradecer el trabajo de "Ami" y de "Nepal", un Breton y un Contuase que han tenido mucha paciencia con nosotros.
Bién comidos, bién bebidos y con un poco de musica se ha redondeado un fín de semana esplendido. Un fuerte abrazo a todo el grupo!!!

3 comentarios:

  1. Sens dubte una jornada fantàstica. Descubrir, compartir, riure... va ser molt interessant.
    I a més a més poder veure-ho aqui en aquest bloc encara millor!!
    Salut i tracció!!

    ResponderEliminar
  2. OOOOOOOHHHHHHHH!!!!!! PASSA PER TOT PASSA PER TOT!!! LES VINYES COM LES DONES, POQUES I BONES

    ResponderEliminar
  3. Ooooohhh!!!pitennng seee vreee!!! Pegooo sobreee tooott no et possis devan de uneee doneee o daggeree dunne mulee se tresss danggerros!!!!!

    ResponderEliminar